آموزشی اصول طراحی اتاق کنفرانس

  • نویسنده موضوع __Miss.senator
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 341
  • کاربران تگ شده هیچ

__Miss.senator

کاربر نیمه فعال
کاربر نیمه فعال
تاریخ ثبت‌نام
23/5/18
ارسالی‌ها
478
پسندها
3,327
امتیازها
19,173
مدال‌ها
13
سطح
12
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
امروزه شرکت ها برای پیشرفت خود نیازمند حفظ رابطه خود با محیط خارج از سازمان هستند که به این منظور ممکن است از افراد خارج سازمان برای برگزاری جلسات بحث و گفتگو و یا همایش ها به داخل شرکت دعوت به عمل بیاورند. با توجه به این موضوع، اتاق های کنفرانس به یکی از مهمترین فضاهای داخلی شرکت بدل شده است؛ طراحی و دکوراسیون اتاق کنفرانس می تواند بر دیدگاه افراد در مورد شرکت تاثیر بگذارد و به عنوان معرفی از شرکت و مدیران محسوب شود.

انتخاب مکان مناسب:
بهترین مکان برای انتخاب به عنوان اتاق کنفرانس، نقطه ای از شرکت است که سروصدای محیط و رفت و آمد کارکنان کمترین اختلال را در جلسات ایجاد کند. در صورت نیاز باید از تجهیزاتی مانند دیوارها و شیشه های دوجداره برای کاهش صدا و افزایش آرامش فضای جلسات استفاده...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر
امضا : __Miss.senator
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها] SHIRIN.SH
عقب
بالا