مطالب جالب نوتلا برای طراحی بسته‌بندی محصولات از یک الگوریتم کمک می‌گیرد

  • نویسنده موضوع فاطمه سادات:)
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 403
  • کاربران تگ شده هیچ

فاطمه سادات:)

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
6/4/17
ارسالی‌ها
1,410
پسندها
3,011
امتیازها
21,173
مدال‌ها
18
سن
21
سطح
13
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
Ferrero، شرکت تولید‌کننده‌ی نوتلا با همکاری آژانس تبلیغاتی خود موسوم به Ogilvy & Mather Italia برنامه‌ای با هدف ترغیب مردم نسبت به خرید بیشتر نوتلا تدوین کرده است؛ برنامه‌ای که بر اساس آن، یک الگوریتم وظیفه‌ی طراحی بسته‌بندی محصولات نوتلا را بر عهده دارد.

c2fdaa0e-ba7d-4f32-8e32-3435db378383.jpg


کمپانی Oglivy & Mather Italia برای الگوریتم یادشده دیتابیسی از الگو‌ها و رنگ‌ها فراهم کرده است که با برند Ferrero و محصولات مبتنی بر فندق آن هم‌خوانی دارند. به کمک این الگوریتم ۷ میلیون ظرف شیشه‌ای منحصر‌به‌فرد طراحی شد و در سراسر ایتالیا به فروش رسید...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : فاطمه سادات:)

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا