- نویسنده موضوع
- #1
هنرمندان تقریبا بر روی همه ی انواع کاغذهای تولید شده نقاشی کرده اند.
هر یک از این کاغذها مشخصات منحصر به فردی دارند.
پاک کردن خطوط از روی برخی کاغذها، مانند Bristol Board دشوار است.
نقاشی بر روی برخی دیگر از جمله کاغذ کاهی پایدار نیست.
اما یک هنرمند چگونه بهترین نوع کاغذ را انتخاب می کند تا اثر خود را به بهترین شکل نشان دهد؟
نکاتی در خصوص زغال
زغال ابزاری غیر قابل بازگشت است.
زغال رنگی تیره و پررنگ ایجاد کرده که سبب کنتراست بالا خواهد شد.
زغال خطوطی ناخودآگاه و حرکتی با لبه های نرم و لکه دار ایجاد می کند.
زغال ابزاری خشک و گرده دار است و در اطراف کاغذ پراکنده می شود و این اتفاق اغلب قابل کنترل نیست.
زغال به ظرافت مداد گرافیتی نیست و توصیه می شود برای ثبات...
هر یک از این کاغذها مشخصات منحصر به فردی دارند.
پاک کردن خطوط از روی برخی کاغذها، مانند Bristol Board دشوار است.
نقاشی بر روی برخی دیگر از جمله کاغذ کاهی پایدار نیست.
اما یک هنرمند چگونه بهترین نوع کاغذ را انتخاب می کند تا اثر خود را به بهترین شکل نشان دهد؟
نکاتی در خصوص زغال
زغال ابزاری غیر قابل بازگشت است.
زغال رنگی تیره و پررنگ ایجاد کرده که سبب کنتراست بالا خواهد شد.
زغال خطوطی ناخودآگاه و حرکتی با لبه های نرم و لکه دار ایجاد می کند.
زغال ابزاری خشک و گرده دار است و در اطراف کاغذ پراکنده می شود و این اتفاق اغلب قابل کنترل نیست.
زغال به ظرافت مداد گرافیتی نیست و توصیه می شود برای ثبات...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.