نویسندگان، مهندسان روح بشریت هستند.

ابهام در رتبه‌‌بندی ۴۰ هزار نیروی اداری آموزش‌وپرورش

  • نویسنده موضوع ꜱᴀʜᴇʟ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 143
  • کاربران تگ شده هیچ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,555
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #1
ماجرای رتبه‌بندی کارکنان اداری وزارت آموزش‌وپرورش و گذاشتن آنها در دوراهی بازگشت به مدرسه و استفاده از مزایای رتبه‌‌بندی معلمان یا ماندن در ادارات و چشم بستن بر مزایای رتبه‌بندی معلمان از مشکلاتی است که از سوی کارکنان اداری آموزش‌وپرورش مطرح می‌شود.

برخی کارشناسان و نمایندگان معتقدند که این روند می‌تواند باعث رفتن نیروهای باتجربه از ادارات شود.

در حالیکه پیش از این حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اعلام جزییات جلسه این فراکسیون با حضور وزیر آموزش‌‌وپرورش به منظور بررسی مشکلات رتبه‌بندی معلمان، گفته بود که در این جلسه مقرر شد کارمندان اداری که معلم هستند بدون نیاز به بازگشت به مدرسه مشمول رتبه‌بندی شوند اما محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش همین چند روز گذشته درباره...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,555
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #2
در بحث رتبه‌بندی کارکنان اداری و قراردادن آنها در دوراهی ماندن در ادارات یا بازگشت به مدرسه، محمودرضا اسفندیار از کارشناسان آموزش‌وپرورش یادداشتی را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده است:

در ماه‌های اخیر بحث رتبه‌بندی معلمان از زوایای گوناگون اعم از اجرا یا عدم اجرا، چگونگی اجرا، مشمولان این فرایند میزان تاثیر‌گذاری آن در بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری و منزلت معلمان محل بحث و اظهار نظرهای متعددی بود که پس از تصویب اولیه کمیسیون اجتماعی دولت در 26 آبان ماه 98 در نهایت نوید عملیاتی شدن آن با مصوبه 3 آذر 98 هیئت دولت بارقه امیدی در دل معلمان به‌ویژه بازنشستگانی که طی سال‌های اخیر به امید بهره‌مندی از مرحله دوم رتبه‌بندی، استمرار خدمت درخواست کرده بودند شکل گرفت.

بر اساس...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

ꜱᴀʜᴇʟ

مدیر بازنشسته
سطح
36
 
ارسالی‌ها
7,492
پسندها
32,555
امتیازها
96,874
مدال‌ها
37
  • نویسنده موضوع
  • #3
چابک‌سازی ادارات و جبران کمبود معلم؟!

ظاهراً مسئله اصلی چابک‌سازی حوزه اداری و گسیل داشتن برخی نیروها به مدارس است که بتوان با یک تیر دو نشان زد هم از نیروهای اداری کاست و هم بخشی از کمبود نیروهای آموزشی مدارس را پوشش داد که هر عددی شود خود غنیمت است اما باید با تدابیری بهتر به این اهداف دست یافت و مراقب تضعیف حوزه اداری بویژه در مناطق بود که تقریباً در دهه اخیر جذابیت چندانی نداشته و بسیاری از واحدهای اداری چابک‌سازی را تجربه کرده و کمتر می‌توان نیروی ناکارامدی در آن یافت.

با خروج نیروهای کارآمد فعلی از ادارات بی‌تردید نمی‌توان انتظار عملکرد کیفی از استخدامی‌های مد نظر به‌خصوص در حوزه‌های مالی، اداری و آموزشی داشت چراکه لزوماً ارتباط مدارک تحصیلی با رشته شعلی تضمینی برای بهبود...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ꜱᴀʜᴇʟ

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا