- ارسالیها
- 1,134
- پسندها
- 22,374
- امتیازها
- 41,073
- مدالها
- 16
- نویسنده موضوع
- محروم
- #1
زومیت/ سوپراسپرت آکورا NSX از پیشرانهی ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژر دوگانه بهره میبرد که بهطور انحصاری برای این خودرو طراحی شده است.
در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۵، آکورا نسل دوم سوپراسپرت NSX را رونمایی کرد؛ اما این خودرو تا حدود زیادی زیر سایهی معرفی فورد GT قرار گرفت و خیلی زود از کانون توجهات خارج شد. علاوهبراین از سال ۲۰۱۶ تاکنون، تنها ۱،۲۰۰ دستگاه از این خودرو فروخته شده است که این خود عاملی برای در سایهماندن این سوپراسپرت ژاپنی است. حالا آکورا با انتشار ویدئویی ۱۰ دقیقهای، روند طراحی و ساخت پیشرانهی منحصربهفرد NSX را تشریح کرده است تا شاید بتواند بخشی از اعتباری را کسب کند که NSX لایقش است.
در این ویدئو، تِد کلاوس، مدیر پروژهی توسعهی NSX، ضمن تشریح روند طراحی و ساخت...
در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۵، آکورا نسل دوم سوپراسپرت NSX را رونمایی کرد؛ اما این خودرو تا حدود زیادی زیر سایهی معرفی فورد GT قرار گرفت و خیلی زود از کانون توجهات خارج شد. علاوهبراین از سال ۲۰۱۶ تاکنون، تنها ۱،۲۰۰ دستگاه از این خودرو فروخته شده است که این خود عاملی برای در سایهماندن این سوپراسپرت ژاپنی است. حالا آکورا با انتشار ویدئویی ۱۰ دقیقهای، روند طراحی و ساخت پیشرانهی منحصربهفرد NSX را تشریح کرده است تا شاید بتواند بخشی از اعتباری را کسب کند که NSX لایقش است.
در این ویدئو، تِد کلاوس، مدیر پروژهی توسعهی NSX، ضمن تشریح روند طراحی و ساخت...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.