- ارسالیها
- 560
- پسندها
- 2,894
- امتیازها
- 14,773
- مدالها
- 12
- سن
- 24
- نویسنده موضوع
- #1
روزنامه خراسان (۲۹ آبان ۹۸):
کتابهای فارسی مدرسه، یکی از اولین راههای آشنایی دانشآموزان با شعر و داستان و به طور کلی ادبیات فارسی هستند. دانشآموزان دهههای ۵۰، ۶۰، ۷۰ و اوایل ۸۰ در کتابهای درسیشان علاوه بر اشعار و متنهایی از ادبیات کلاسیک و معاصر، با داستانهایی خاطرهانگیز و شخصیتهایی محبوب و دوستداشتنی مواجه بودند که حال برایشان تبدیل به نوستالژی شدهاست.
داستانهایی مانند «تصمیم کبری»، «کوکب خانم»، «حسنک کجایی» و.... امروز قرار است به مناسبت هفته کتاب، از عبدالرحمن صفارپور، خالق داستان «تصمیم کبری» که سالها در کتاب فارسی دوم دبستان جا خوش کرده بود، تجلیل شود. به همین مناسبت به سراغ داستانهای نوستالژیک کتابهای دبستان و نویسندگانشان رفتهایم.
تصمیم کبری...
کتابهای فارسی مدرسه، یکی از اولین راههای آشنایی دانشآموزان با شعر و داستان و به طور کلی ادبیات فارسی هستند. دانشآموزان دهههای ۵۰، ۶۰، ۷۰ و اوایل ۸۰ در کتابهای درسیشان علاوه بر اشعار و متنهایی از ادبیات کلاسیک و معاصر، با داستانهایی خاطرهانگیز و شخصیتهایی محبوب و دوستداشتنی مواجه بودند که حال برایشان تبدیل به نوستالژی شدهاست.
داستانهایی مانند «تصمیم کبری»، «کوکب خانم»، «حسنک کجایی» و.... امروز قرار است به مناسبت هفته کتاب، از عبدالرحمن صفارپور، خالق داستان «تصمیم کبری» که سالها در کتاب فارسی دوم دبستان جا خوش کرده بود، تجلیل شود. به همین مناسبت به سراغ داستانهای نوستالژیک کتابهای دبستان و نویسندگانشان رفتهایم.
تصمیم کبری...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.