- ارسالیها
- 6,888
- پسندها
- 45,857
- امتیازها
- 96,873
- مدالها
- 28
- نویسنده موضوع
- #1
محمدحسین حیدری، مدیرکل بازرسی ارزیابی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت صبح امروز در نشست خبری مجازی که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد به سوال خبرنگاران پاسخ داد.
ارسال شکایات از طریق سامانه 190
او با اشاره به وظایف سازمان بازرسی وزارت بهداشت و درمان گفت: ارزیابی بیمارستان ها بر اساس شاخص های مشخص شده توسط مرکز نظارت و ارزیابی معاونت درمان پیگیری می شود و ما در حوزه بازرسی وظیفه داریم به شکایات مردم رسیدگی کنیم.
او افزود: مردم می توانند از طریق سامانه 190 موارد شکایت خود را گزارش دهند و ما در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی کنیم.
حیدری تصریح کرد: شکایات ناشی از عدم گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، ظرف 48 ساعت رسیدگی می شود و مردم می توانند از طریق سامانه 190 آن را...
ارسال شکایات از طریق سامانه 190
او با اشاره به وظایف سازمان بازرسی وزارت بهداشت و درمان گفت: ارزیابی بیمارستان ها بر اساس شاخص های مشخص شده توسط مرکز نظارت و ارزیابی معاونت درمان پیگیری می شود و ما در حوزه بازرسی وظیفه داریم به شکایات مردم رسیدگی کنیم.
او افزود: مردم می توانند از طریق سامانه 190 موارد شکایت خود را گزارش دهند و ما در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی کنیم.
حیدری تصریح کرد: شکایات ناشی از عدم گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، ظرف 48 ساعت رسیدگی می شود و مردم می توانند از طریق سامانه 190 آن را...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.