- ارسالیها
- 7,492
- پسندها
- 32,545
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 37
- نویسنده موضوع
- #1
تلویزیون در ماه مبارک رمضان و برنامهسازیهای اخیرش ما را با این ضعف و معضل روبرو میکند که چرا برخی از برنامههایی که مجریانشان شناخته شده و اصطلاحاً مدیران بدون اینکه به ساخت و تولید برنامهای جدیدِ با محتوا و خوش فُرم بیندیشد سراغِ سلبریتیها را میگیرند؟ یا برنامهها را به دستِ تهیهکنندگانی میسپرند که هیچ ایدهای ندارند و در نتیجه تلویزیون را با چالشِ جذب مخاطب تنها میگذارند. متأسفانه مدیران برای اینکه بخواهند جدول پخش برنامههایشان را پُر کنند به شخصیتهایی رو میآورند که فالوور بیشتری دارند تا بتوانند توجه مخاطب را به خودشان جلب کنند. اما وقتی خالی از ایده و خلاقیتند و از فُرم و تاکتیک برنامهسازی چیزی نمیدانند نمیتوانند موفق شوند مثل "اتفاق" و حتی مسابقههایی همچون "ایران"...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.