- ارسالیها
- 1,495
- پسندها
- 24,961
- امتیازها
- 48,073
- مدالها
- 20
- سن
- 24
- نویسنده موضوع
- #1
یک پژوهش که طی ۵ سال در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بر کودکان انجام شده است، نشان میدهد که تفاوتهای بسیار مهمی بین کودکانی که نواختن یک ساز موسیقی را یاد گرفتند و کودکانی که تحت آموزش موسیقی قرار نگرفتند وجود دارد.
بر اساس یافتههای اولیه دانشمندان عصبشناسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، آموزش موسیقی باعث سرعت بخشیدن به توسعه تواناییهای مغزی کودکان در سنین پایین میشود، این اثر به طور ویژه در بخشهایی از مغز که مسئول پردازش صدا، گسترش زبان، درک گفتار و تواناییهای خواندن هستند، محسوس است. مرکز «خلاقیت و مغز» در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی از سال ۲۰۱۲ یک پژوهش ۵ ساله را با همکاری انجمن فیلارمونیک لوسآنجلس برای سنجش تاثیر آموزش موسیقی بر گسترش تواناییهای شناختی، اجتماعی و عاطفی کودکان شروع...
بر اساس یافتههای اولیه دانشمندان عصبشناسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، آموزش موسیقی باعث سرعت بخشیدن به توسعه تواناییهای مغزی کودکان در سنین پایین میشود، این اثر به طور ویژه در بخشهایی از مغز که مسئول پردازش صدا، گسترش زبان، درک گفتار و تواناییهای خواندن هستند، محسوس است. مرکز «خلاقیت و مغز» در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی از سال ۲۰۱۲ یک پژوهش ۵ ساله را با همکاری انجمن فیلارمونیک لوسآنجلس برای سنجش تاثیر آموزش موسیقی بر گسترش تواناییهای شناختی، اجتماعی و عاطفی کودکان شروع...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.