- ارسالیها
- 998
- پسندها
- 15,331
- امتیازها
- 38,073
- مدالها
- 22
- نویسنده موضوع
- #1
به گزارش واحد بازرگانی خبرگزاری مهر، در جهان ورزش روابط فی مابین حامیان مالی و اسپانسرها با رشته های مختلف ورزشی بر اساس منافع مشترک «برد - برد» اقتصادی و تبلیغاتی تعریف می شود. مدیران ورزشی به دنبال ایجاد درآمد و منابع مالی جدید برای رشته تحت مدیریت خود هستند و صاحبان صنایع و سرمایه نیز به دنیال بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی و حتی اقتصادی پر قدرت و جذاب میدان های ورزشی هستند.
در این عرصه پرماجرا بسیاری رشته های مهم و طراز اول المپیکی اساسأ یا هیچگاه مورد توجه و اقبال حامیان مالی نیستند و یا به ندرت این اتفاق می افتد. دو و میدانی ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و به جز یک مقطع در ابتدای دهه ۸۰ در طول تاریخ این رشته ورزشی در کشور ما با دامنه افتخارات بسیار و قابل احترام حتی در...
در این عرصه پرماجرا بسیاری رشته های مهم و طراز اول المپیکی اساسأ یا هیچگاه مورد توجه و اقبال حامیان مالی نیستند و یا به ندرت این اتفاق می افتد. دو و میدانی ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و به جز یک مقطع در ابتدای دهه ۸۰ در طول تاریخ این رشته ورزشی در کشور ما با دامنه افتخارات بسیار و قابل احترام حتی در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.