- ارسالیها
- 5,065
- پسندها
- 70,102
- امتیازها
- 80,673
- مدالها
- 34
- نویسنده موضوع
- #1
فردیناند پیچ رئیس آئودی در دهه ۱۹۸۰، این شرکت را به رقابت با مرسدس بنز و BMW رساند و رقابت نزدیکی بین مارکهای آلمان را آغاز کرد. اگر یکی از مارکها وارد یک بخش شود، بقیه به زودی دنبال میکنند.
در نگاه اول، سدان جدید A۳ به عنوان تکامل نوع خود ظاهر میشود. شکافهای تیز وجود دارد و شعلههای گلگیر جزئی که به نظر میرسد پرخاشگرتر از گذشته باشد، با این حال در مقایسه با خودروهای گذشته بسیار یکسان است. سقف آن یک عنصر معمولی در آئودی است که از زمان پیتر شایر در سال ۱۹۹۱ بر روی A۱X معرفی کرده است و چراغهای افقی نشان می دهد که در سدان قبلی A۳ ارائه شده است.
فضای داخلی این خودرو به طرز جسورانهای آینده نگر دارای یک صفحه نمایش ابزار دیجیتالی بوده که در دو اندازه و همچنین یک صفحه لمسی مرکزی...
در نگاه اول، سدان جدید A۳ به عنوان تکامل نوع خود ظاهر میشود. شکافهای تیز وجود دارد و شعلههای گلگیر جزئی که به نظر میرسد پرخاشگرتر از گذشته باشد، با این حال در مقایسه با خودروهای گذشته بسیار یکسان است. سقف آن یک عنصر معمولی در آئودی است که از زمان پیتر شایر در سال ۱۹۹۱ بر روی A۱X معرفی کرده است و چراغهای افقی نشان می دهد که در سدان قبلی A۳ ارائه شده است.
فضای داخلی این خودرو به طرز جسورانهای آینده نگر دارای یک صفحه نمایش ابزار دیجیتالی بوده که در دو اندازه و همچنین یک صفحه لمسی مرکزی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.