- ارسالیها
- 5,063
- پسندها
- 70,100
- امتیازها
- 80,673
- مدالها
- 34
- نویسنده موضوع
- #1
جلیل اسلامی معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه توقیف کشتیها در چین دلایل مختلفی دارد و ممکن است این دلایل فنی و اسنادی باشد که باعث توقیف آن شده، اما این دلایل آن دلایلی نیست که مطرح می شود.
مشکل توقیف کشتیهای چینی فنی است
اسلامی تصریح کرد: این توقیف ۶ کشتی چینی به نوعی توقیف فنی است و پیگیر این مسئله هستیم و درباره آن هماهنگیهایی ایجاد شده که از طریق کشتیرانی در حال پیگیری آن هستیم و تصور میکنم که مشکل آنها هم در این بخش حل شده است.
معاونت دریایی سازمان بنادر تصریح کرد: آیمو یک سازمان جهانی دریانوردی است که مقررات و قانون گذار است و اگر کشوری طبق مقررات و شیوه نامه های فنی و مهندسی اقدام کند هیچ کشوری نمیتواند کشتی کشور دیگری را متوقف...
مشکل توقیف کشتیهای چینی فنی است
اسلامی تصریح کرد: این توقیف ۶ کشتی چینی به نوعی توقیف فنی است و پیگیر این مسئله هستیم و درباره آن هماهنگیهایی ایجاد شده که از طریق کشتیرانی در حال پیگیری آن هستیم و تصور میکنم که مشکل آنها هم در این بخش حل شده است.
معاونت دریایی سازمان بنادر تصریح کرد: آیمو یک سازمان جهانی دریانوردی است که مقررات و قانون گذار است و اگر کشوری طبق مقررات و شیوه نامه های فنی و مهندسی اقدام کند هیچ کشوری نمیتواند کشتی کشور دیگری را متوقف...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.