- ارسالیها
- 5,063
- پسندها
- 70,100
- امتیازها
- 80,673
- مدالها
- 34
- نویسنده موضوع
- #1
معینی مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن با بیان اینکه راه آهن پس از گذشت چند سال و عبور و مرور قطارهای باری و مسافری متعدد، دچار خستگی و استهلاک میشود گفت: استهلاک این مسیرها بستگی به میزان استفاده از هر مسیری دارد و روسازی ریلی اعم از ریل – تراورس – بالاست و غیره باید اصلاح و نوسازی شوند.
مدیرعامل تراورس با بیان اینکه مسیر راه آهن تهران – یزد – کرمان به ویژه بخش راه آهن یزد به کرمان در کیلومتر ۹۴۰ پس از گذشت چندین سال (نزدیک به ۳۰ سال) تا خود شهر کرمان در کیلومتر ۱۱۰۰ دچار خستگی و خرابیهای متعدد شده است، گفت: این مسیرها نیاز به یک بازسازی و نوسازی کامل داشت تا شاهد افزایش ایمنی و کاهش سوانح ریلی و همچنین افزایش سرعت قطار باشیم.
به گفته این مقام مسئول این...
مدیرعامل تراورس با بیان اینکه مسیر راه آهن تهران – یزد – کرمان به ویژه بخش راه آهن یزد به کرمان در کیلومتر ۹۴۰ پس از گذشت چندین سال (نزدیک به ۳۰ سال) تا خود شهر کرمان در کیلومتر ۱۱۰۰ دچار خستگی و خرابیهای متعدد شده است، گفت: این مسیرها نیاز به یک بازسازی و نوسازی کامل داشت تا شاهد افزایش ایمنی و کاهش سوانح ریلی و همچنین افزایش سرعت قطار باشیم.
به گفته این مقام مسئول این...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.