- ارسالیها
- 6,049
- پسندها
- 27,878
- امتیازها
- 70,873
- مدالها
- 26
- نویسنده موضوع
- #1
با همهگیری فناوری VR و ساخت بازیهای زیاد برای این حوزه، بزرگترین مشکل کاربران VR اثر “درب صفحه” یا فاصله بین پیکسلهایی هنگام مشاهده نمایشگری بسیار نزدیک به چشمها است. اما سامسونگ و دانشگاه استنفورد برای حذف این مشکل تصمیم به همکاری با هم گرفتند تا صفحه نمایش مخصوص VR را بسازند.
سامسونگ و استنفورد فناوری OLED (از طریق IEEE Spectrum) را توسعه دادند که از رزولوشن حداکثر 10،000 پیکسل در هر اینچ پشتیبانی میکند . این تکنولوژی کاملاً بالاتر از آنچه در هر نمایشگر امروزی یا یک هدست VR مدرن مانند Oculus است.
فناوری جدید OLED از فیلمها برای انتشار نور سفید بین لایههای بازتابنده، نقره و فلز بازتابنده با موجهایی به اندازه نانو استفاده میکند. این “سطح نوری” خصوصیات لایه بازتابنده را تغییر...
سامسونگ و استنفورد فناوری OLED (از طریق IEEE Spectrum) را توسعه دادند که از رزولوشن حداکثر 10،000 پیکسل در هر اینچ پشتیبانی میکند . این تکنولوژی کاملاً بالاتر از آنچه در هر نمایشگر امروزی یا یک هدست VR مدرن مانند Oculus است.
فناوری جدید OLED از فیلمها برای انتشار نور سفید بین لایههای بازتابنده، نقره و فلز بازتابنده با موجهایی به اندازه نانو استفاده میکند. این “سطح نوری” خصوصیات لایه بازتابنده را تغییر...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.