به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع کرونا بسیاری از مشتریان ترجیح میدهند تا پس از سفارش آنلاین غذای خود از رویارویی با رانندگان پیک خودداری کنند. به همین خاطر آنها از ارائه کنندگان سرویس میخواهند تا از پیکهای خود بخواهند سفارش آنها را در مقابل درب منزل قرار دهند. پیکها نیز با انجام این کار و ارسال عکس از سفارش قرار داده شده در مقابل درب منزل مشتری را برای دریافت آن باخبر میکنند.
این سیستم ارتباط فیزیکی میان مشتری و راننده پیک را به حداقل میرساند. اما گاهی یک شیطنت از سوی برخی رانندگان پیک خبرساز میشود. مانند راننده پیکی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.