- نویسنده موضوع
- #1
در گذشته اغلب کسب و کارها به صورت منطقه و محلی فعالیت می نمودند. پروانه بهره برداری در آن سال ها فروشگاه ها با نام مالکان و فروشندگان آن ها در میان مشتریان و مردم شناخته می شدند و در نتیجه کسی امکان کپی برداری از برند کسی را نداشت. به عنوان مثال وقتی در بازار یک نفر اقدام به فروش لبنیات می کرد، همه فروشگاه وی را به نام لبنیاتی آقای فلانی می شناختند و در نتیجه دیگر کسی نمی توانست این نشان تجاری را از وی کپی برداری کند.
ثبت شرکت
با گذشت زمان و تغییر در روند فرهنگ کسب و کار و همچنین تغییرات نحوه خرید و فروش در کسب و کارها، وجود نام های تجاری و برندهای به اصطلاح مدرن جایگزین نام های سنتی شد. در این زمان مدیران و مالکان کسب و کارها به فکر ثبت برند و هویت برند ها نبودند و صرفا به عنوان یک نام،...
ثبت شرکت
با گذشت زمان و تغییر در روند فرهنگ کسب و کار و همچنین تغییرات نحوه خرید و فروش در کسب و کارها، وجود نام های تجاری و برندهای به اصطلاح مدرن جایگزین نام های سنتی شد. در این زمان مدیران و مالکان کسب و کارها به فکر ثبت برند و هویت برند ها نبودند و صرفا به عنوان یک نام،...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.