- ارسالیها
- 5,063
- پسندها
- 70,100
- امتیازها
- 80,673
- مدالها
- 34
- نویسنده موضوع
- #1
همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی، امروز با حضور قائم مقام رئیس رسانه ملی، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، استادان دانشگاه و جمعی از پژوهشگران آغاز به کار کرد.
بخشی از این همایش دو روزه با رعایت شیوهنامههای بهداشتی به صورت حضوری و بخش عمده آن به صورت مجازی برگزار میشود. در این همایش، موضوعات مختلف در زمینه تبلیغات بازرگانی بررسی میشوند. پژوهشگران در این همایش در حوزههایی همچون حقوق مخاطب، دین و فرهنگ، اقتصاد و مدیریت و سیاست در حوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر میپردازند.
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، در این همایش گفت: تبلیغات بازرگانی با توجه به اهمیت اثرگذاری آن بر مخاطب، نباید صرفاً تحت نظارت معاونت اداری و مالی صدا و سیما باشد؛ بلکه...
بخشی از این همایش دو روزه با رعایت شیوهنامههای بهداشتی به صورت حضوری و بخش عمده آن به صورت مجازی برگزار میشود. در این همایش، موضوعات مختلف در زمینه تبلیغات بازرگانی بررسی میشوند. پژوهشگران در این همایش در حوزههایی همچون حقوق مخاطب، دین و فرهنگ، اقتصاد و مدیریت و سیاست در حوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر میپردازند.
شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما، در این همایش گفت: تبلیغات بازرگانی با توجه به اهمیت اثرگذاری آن بر مخاطب، نباید صرفاً تحت نظارت معاونت اداری و مالی صدا و سیما باشد؛ بلکه...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.