- ارسالیها
- 6,050
- پسندها
- 27,879
- امتیازها
- 70,873
- مدالها
- 26
- نویسنده موضوع
- #1
به گزارش خبرخودرو، مديرعامل سايپايدک گفت: با راهاندازي و بهرهبرداري از سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتريمحور حركت خواهيم كرد.به گزارش خبرخودرو،مديرعامل سايپايدک گفت: با راهاندازي و بهرهبرداري از سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتريمحور حركت خواهيم كرد.
سيد محمدرضا موسوي با بيان اين مطلب، به تشريح ويژگيهاي سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش گروه سايپا پرداخت و افزود: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همكاري ديگر اركان سازمان، شركت سايپايدك موفق به راهاندازي سيستم جديد خدمات پس از فروش شد كه به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتيباني و گستره جغرافيايي...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.