متن با فونت FarhangBlack
در پاییز، نغمه‌های نوشتن در آسمان معلق‌اند. داستان‌هایی که با هر دم سردی از باد، جان می‌گیرند و دل‌ها را می‌نوازند.

حركت به سمت سازمان مشتری محور با راه‌اندازی سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش

  • نویسنده موضوع SAN.SNI
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 152
  • کاربران تگ شده هیچ

SAN.SNI

مدیر بازنشسته
سطح
30
 
ارسالی‌ها
6,050
پسندها
27,879
امتیازها
70,873
مدال‌ها
26
  • نویسنده موضوع
  • #1

به گزارش خبرخودرو، مديرعامل سايپايدک گفت: با راه‌اندازي و بهره‌برداري از سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتري‌محور حركت خواهيم كرد.
142479_794.jpg


به گزارش خبرخودرو،مديرعامل سايپايدک گفت: با راه‌اندازي و بهره‌برداري از سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتري‌محور حركت خواهيم كرد.

سيد محمدرضا موسوي با بيان اين مطلب، به تشريح ويژگي‌هاي سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش گروه سايپا پرداخت و افزود: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همكاري ديگر اركان سازمان، شركت سايپايدك موفق به راه‌اندازي سيستم جديد خدمات پس از فروش شد كه به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتيباني و گستره جغرافيايي...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : SAN.SNI

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا