اقتصاد داخلی حركت به سمت سازمان مشتری محور با راه‌اندازی سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش

  • نویسنده موضوع سَنا
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 217
  • کاربران تگ شده هیچ

سَنا

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
1/6/20
ارسالی‌ها
6,049
پسندها
27,805
امتیازها
70,873
مدال‌ها
26
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • #1

به گزارش خبرخودرو، مديرعامل سايپايدک گفت: با راه‌اندازي و بهره‌برداري از سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتري‌محور حركت خواهيم كرد.
142479_794.jpg


به گزارش خبرخودرو،مديرعامل سايپايدک گفت: با راه‌اندازي و بهره‌برداري از سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتري‌محور حركت خواهيم كرد.

سيد محمدرضا موسوي با بيان اين مطلب، به تشريح ويژگي‌هاي سيستم جامع جديد خدمات پس از فروش گروه سايپا پرداخت و افزود: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همكاري ديگر اركان سازمان، شركت سايپايدك موفق به راه‌اندازي سيستم جديد خدمات پس از فروش شد كه به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتيباني و گستره جغرافيايي...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : سَنا

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 0, کاربر: 0, مهمان: 0)

عقب
بالا