اقتصاد داخلی بررسی سهم باتری های سرب اسیدی و لیتیومی در صنعت حمل و نقل

  • نویسنده موضوع سَنا
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 189
  • کاربران تگ شده هیچ

سَنا

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
1/6/20
ارسالی‌ها
6,049
پسندها
27,805
امتیازها
70,873
مدال‌ها
26
سطح
30
 
  • نویسنده موضوع
  • #1

به گزارش خبرخودرو، مدیر بازرگانی صنعت لیتیوم شرکت توسعه منابع انرژی توان به مقایسه باتری های سرب اسیدی و لیتیومی و بررسی سهم هر یک از آنها در صنعت حمل و نقل پرداخت.
142552_688.jpg

به گزارش خبرخودرو، مدیر بازرگانی صنعت لیتیوم شرکت توسعه منابع انرژی توان به مقایسه باتری های سرب اسیدی و لیتیومی و بررسی سهم هر یک از آنها در صنعت حمل و نقل پرداخت.
علی خویشوند در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: یکی از تفاوت های عمده باتری های سرب اسیدی و لیتیومی در زمان سیکل پذیری آنها است. باتری های لیتیومی معادل 10 الی 15 برابر باتری های سرب اسیدی سیکل زمانی دارند. به عبارت دیگر اگر یک باتری سرب اسیدی 2...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : سَنا

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 0, کاربر: 0, مهمان: 0)

عقب
بالا