- ارسالیها
- 6,050
- پسندها
- 27,879
- امتیازها
- 70,873
- مدالها
- 26
- نویسنده موضوع
- #1
طی چندسال اخیر شاهد حضور نسبتا گسترده برخی سلبریتیها در دنیای تبلیغات هستیم، از تبلیغ پکیج رفع سفیدی مو گرفته تا حوزه ساخت و ساز؛ اتفاقی که بیشک میتواند بر دیدگاه مخاطبان به ویژه طرفدارانشان درباره آن کالا یا خدمات تاثیرگذار باشد، در این میان این پرسش مطرح است که آیا حضور چهرههای ورزشی و هنری در تبلیغ یک محصول، مسئولیت و بارحقوقی را هم متوجه آنها میکند و یه بیان دیگر آیا تبلیغات بعضا غیرواقعی و اغراق آمیز این چهره ها علاوه بر صاحبان اصلی کالا یا خدمات، برای آنها نیز بار حقوقی دارد؟.علی نجفی توانا در گفت و گو با ایسنا، در...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.