نقد فیلم ابلق/محافظ کاری یا صراحت در بیان خط قرمز ها

  • نویسنده موضوع MARUL
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 105
  • کاربران تگ شده هیچ

MARUL

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
11/1/21
ارسالی‌ها
511
پسندها
1,708
امتیازها
11,873
مدال‌ها
11
سن
16
سطح
10
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
نرگس آبیار با فیلم اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند، وارد سینما و با فیلم دوم خود یعنی فیلم شیار ۱۴۳ در سینما مطرح شد. او در ادامه راه خود با فیلم‌های نفس و شبی که ماه کامل شد، به یکی از موفق‌ترین کارگردانان زن دهه اخیر سینمای ایران بدل گردید. البته در غیاب کارگردانان زن بزرگی همچون رخشان بنی اعتماد که گوشه نشینی را به کارکردن در این فضا ترجیح می‌دهند.

او که در فیلم دوم خود، انتظارِ مادری شهید (الفت در شیار ۱۴۳)، در فیلم سوم خود تبعات جنگ (بهار در فیلم نفس) و در فیلم پیشین خود درامی‌عاشقانه بر بستر مسائل امنیتی و سیاسی (فائزه در شبی که ماه کامل شد) را دستمایه خود قرارداده بود، در «ابلق»، فیلم جدیدش، ارتباط مضمونی متفاوتی با ساخته‌های قبلی خود را انتخاب کرده است.

آبیار...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : MARUL

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا