- ارسالیها
- 1,039
- پسندها
- 8,870
- امتیازها
- 26,673
- مدالها
- 13
- نویسنده موضوع
- #1
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه میگوید، برخی مقدمات مهم صادراتی همواره در ایران فراموش شده و همین موضوع راه را بر افزایش این آمار بسته است.
جلال ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: وقتی کشوری قصد حضور در یک بازار صادراتی جدید را دارد یا میخواهد کالایی جدید در بازاری که قبلا در آن حضور داشته بفروشد، نیاز به بازاریابی دارد و این موضوع را در سطح بین المللی رایزنهای اقتصادی انجام میدهند.
وی با بیان اینکه در تجارت ایران همواره نقش رایزنان اقتصادی نادیده گرفته شده، بیان کرد: نخستین ویژگی رایزن این است که به تجارت و اقتصاد مسلط باشد و قواعد بین المللی را به خوبی بداند. پس از آن رایزن باید اطلاعات دقیقی از محل عزیمت خود داشته باشد و سنت و آداب و رسوم آن کشور را درک کرده، اقدامات خود را...
جلال ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: وقتی کشوری قصد حضور در یک بازار صادراتی جدید را دارد یا میخواهد کالایی جدید در بازاری که قبلا در آن حضور داشته بفروشد، نیاز به بازاریابی دارد و این موضوع را در سطح بین المللی رایزنهای اقتصادی انجام میدهند.
وی با بیان اینکه در تجارت ایران همواره نقش رایزنان اقتصادی نادیده گرفته شده، بیان کرد: نخستین ویژگی رایزن این است که به تجارت و اقتصاد مسلط باشد و قواعد بین المللی را به خوبی بداند. پس از آن رایزن باید اطلاعات دقیقی از محل عزیمت خود داشته باشد و سنت و آداب و رسوم آن کشور را درک کرده، اقدامات خود را...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.