- ارسالیها
- 1,342
- پسندها
- 51,008
- امتیازها
- 60,573
- مدالها
- 21
- نویسنده موضوع
- #1
استقبال بالای مشتریان از خدمات غیرحضوری ایرانخودرو
به گزارش خبرخودرو ٬ مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) امروز سوم فروردین ماه، به منظور بررسی نحوه خدماترسانی به مشتریان در دومین نوروز کرونایی، از تعمیرگاههای مرکزی و پایگاههای امدادی این شرکت بازدید کردند.به گزارش خبرخودرو ٬ مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) امروز سوم فروردین ماه، به منظور بررسی نحوه خدماترسانی به مشتریان در دومین نوروز کرونایی، از تعمیرگاههای مرکزی و پایگاههای امدادی این شرکت بازدید کردند.
مدیر عامل ایساکو در این بازدید، ضمن قدردانی از هموطنان که با توجه به همهگیری بیماری کرونا، بیش از همیشه از خدمات غیر حضوری استقبال کردهاند، گفت: در چهار روز...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.