استقبال بالای مشتریان از خدمات غیرحضوری ایران‌خودرو.

  • نویسنده موضوع ( ɓℓąƈҡ )
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 98
  • کاربران تگ شده هیچ

( ɓℓąƈҡ )

کاربر سایت
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
7/10/20
ارسالی‌ها
1,342
پسندها
51,021
امتیازها
60,573
مدال‌ها
21
سطح
38
 
  • نویسنده موضوع
  • #1


استقبال بالای مشتریان از خدمات غیرحضوری ایران‌خودرو​

به گزارش خبرخودرو ٬ مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) امروز سوم فروردین ماه، به منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان در دومین نوروز کرونایی، از تعمیرگاه‎‌های مرکزی و پایگاه‌های امدادی این شرکت بازدید کردند.
به گزارش خبرخودرو ٬ مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) امروز سوم فروردین ماه، به منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان در دومین نوروز کرونایی، از تعمیرگاه‎‌های مرکزی و پایگاه‌های امدادی این شرکت بازدید کردند.

مدیر عامل ایساکو در این بازدید، ضمن قدردانی از هموطنان که با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، بیش از همیشه از خدمات غیر حضوری استقبال کرده‌اند، گفت: در چهار روز...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : ( ɓℓąƈҡ )

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا