- ارسالیها
- 1,342
- پسندها
- 51,008
- امتیازها
- 60,573
- مدالها
- 21
- نویسنده موضوع
- #1
استفاده غیرحضوری از خدمات پس از فروش ایرانخودرو
به گزارش خبرخودرو،شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، طرح ارایه خدمت در محل مشتریان را همچنان با جدیت دنبال میکند و به عنوان یک شرکت خدماتی، بدون تعطیلی در کنار هموطنان است.به گزارش خبرخودرو،شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، طرح ارایه خدمت در محل مشتریان را همچنان با جدیت دنبال میکند و به عنوان یک شرکت خدماتی، بدون تعطیلی در کنار هموطنان است.
همزمان با شیوع بیماری کووید ۱۹، ایساکو در راستای مسئولیت اجتماعی و اجرای برنامههای ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیش از گذشته بر دریافت خدمات غیرحضوری در محل مشتریان، تاکید داشته و با گسترش زیرساختهای...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.