- ارسالیها
- 6,050
- پسندها
- 27,879
- امتیازها
- 70,873
- مدالها
- 26
- نویسنده موضوع
- #1
گروه بین الملل: توبیاس مورس، مدیرعامل شرکت استون مارتین گفت، روزهای آخرعمر مدل های استون مارتین با موتورهای احتراق داخلی است زیرا نسل بعدی ونتیج و DB11 در حال تغییر نیرو در سیستم های انتقال قدرت هستند.
گروه بین الملل: توبیاس مورس، مدیرعامل شرکت استون مارتین گفت، روزهای آخرعمر مدل های استون مارتین با موتورهای احتراق داخلی است زیرا نسل بعدی ونتیج و DB11 در حال تغییر نیرو در سیستم های انتقال قدرت هستند.به گزارش خبرخودرو، اولین نمونه از این خودروهای الکتریکی باید در سال 2025 وارد بازار شود، اگرچه مشخص نیست که آیا این می تواند جایگزین ونتیج یا DB11 شود.قبل از اینکه کاملاً الکتریکی بماند، استون مارتین یک نمونه پلاگین هیبریدی از DBX را معرفی می کند. همچنین یک مدل موتور متوسط با پیشرانه هیبرید...
گروه بین الملل: توبیاس مورس، مدیرعامل شرکت استون مارتین گفت، روزهای آخرعمر مدل های استون مارتین با موتورهای احتراق داخلی است زیرا نسل بعدی ونتیج و DB11 در حال تغییر نیرو در سیستم های انتقال قدرت هستند.به گزارش خبرخودرو، اولین نمونه از این خودروهای الکتریکی باید در سال 2025 وارد بازار شود، اگرچه مشخص نیست که آیا این می تواند جایگزین ونتیج یا DB11 شود.قبل از اینکه کاملاً الکتریکی بماند، استون مارتین یک نمونه پلاگین هیبریدی از DBX را معرفی می کند. همچنین یک مدل موتور متوسط با پیشرانه هیبرید...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.