- ارسالیها
- 10,051
- پسندها
- 23,237
- امتیازها
- 78,373
- مدالها
- 55
- نویسنده موضوع
- #1
در حین پاندمی استودیوها تاکتیکهای پخش مختلفی برای کاهش زیان مالی را آزمودند و یا فیلمهای پرخرجشان را به پلتفرمهای استریم ویدیو فروختند، یا همزمان با اکران آنها را با قیمتی گزاف پخش کردند، و یا تاریخ اکرانشان را تا زمان بازگشت به حالت «عادی» به تعویق انداختند.
در مورد «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) استودیوی امجیام گزار شد که سازندگان تمایلی برای فروش فیلم به پلتفرمهای استریم ویدیو ندارند. هرچند به نظر میرسد که انتظار بیخطرترین گزینه برای استودیو بوده، اما در گزارشی که «امآی۶ اچکیو» منتشر کرده آمده است که امجیام هرچه بیشتر برای عرضه این فیلم معطل کند، به سود کمتری خواهد رسید. در واقع حتی این احتمال وجود دارد که استودیو متحمل زیان قابلتوجهی نیز بشود.
این فیلم در حال...
در مورد «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) استودیوی امجیام گزار شد که سازندگان تمایلی برای فروش فیلم به پلتفرمهای استریم ویدیو ندارند. هرچند به نظر میرسد که انتظار بیخطرترین گزینه برای استودیو بوده، اما در گزارشی که «امآی۶ اچکیو» منتشر کرده آمده است که امجیام هرچه بیشتر برای عرضه این فیلم معطل کند، به سود کمتری خواهد رسید. در واقع حتی این احتمال وجود دارد که استودیو متحمل زیان قابلتوجهی نیز بشود.
این فیلم در حال...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.