- تاریخ ثبتنام
- 17/6/20
- ارسالیها
- 2,099
- پسندها
- 30,644
- امتیازها
- 64,873
- مدالها
- 29
سطح
33
- نویسنده موضوع
- مدیر
- #1
یکی از جنبههای جذاب God of War سال ۲۰۱۸ که باعث غرق شدن بیشتر بازیکنان در داستان بازی میشد، این بود که تمام وقایع آن در یک برداشت ادامهدار اتفاق میافتاد و در هیچکجای این بازی کات یا جابهجایی بین صحنهها دیده نمیشد. حال که از God of War: Ragnarok با انتشار تریلر گیمپلی بهصورت کامل رونمایی شده است، ممکن است این سؤال برای طرفداران پیش بیاید که آیا سبک روایت داستانی نسخهی دوم نیز مشابه نسخهی اول است.
در همین راستا، یکی از طرفداران مجموعهی خدای جنگ در توییتر از مت سوفاس، کارگردان داستانی God of War: Ragnarok میپرسد که آیا داستان این نسخه نیز در یک برداشت تعریف میشود؟ که سوفاس خیلی شفاف پاسخ میدهد: «یک برداشت بدون کات؛ درست مانند نسخه سال ۲۰۱۸.»
استودیو سانتا...
در همین راستا، یکی از طرفداران مجموعهی خدای جنگ در توییتر از مت سوفاس، کارگردان داستانی God of War: Ragnarok میپرسد که آیا داستان این نسخه نیز در یک برداشت تعریف میشود؟ که سوفاس خیلی شفاف پاسخ میدهد: «یک برداشت بدون کات؛ درست مانند نسخه سال ۲۰۱۸.»
استودیو سانتا...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.