- نویسنده موضوع
- #1
شما در هنگام طراحی کاتالوگ اول می بایست به طور دقیق بدانید که شرکتی که شما برایش کاتالوگ طراحی می کنید چه کاری انجام می دهد و چگونه مخاطبینی دارد، که این شناخت شامل محدوده سنی مخاطبین، گرایش آنها به هنر، صنعت، چاپخانه، آموزش و ...، سبک طراحی کاتالوگهای شرکت های رقیب و ... می باشد که با دانستن آنها می توانید در گزینش رنگ های مورد نظر و همچنین طراحی قالب کار بهره بگیرید.
سعی کنید از پر کردن بی دلیل صفحات کاتالوگ اجتناب نمایید زیرا موجب بر هم خوردن تمرکز بیننده می شود و نمی توانید به درستی منظور سفارش دهنده را به بیننده برسانید.
همیشه در طراحی کاتالوگ از تنوع رنگ و طرح بهره بگیرید یک کاتالوگ متنوع خیلی بیشتر از یک کاتالوگ تکراری می تواند با بیننده...
سعی کنید از پر کردن بی دلیل صفحات کاتالوگ اجتناب نمایید زیرا موجب بر هم خوردن تمرکز بیننده می شود و نمی توانید به درستی منظور سفارش دهنده را به بیننده برسانید.
همیشه در طراحی کاتالوگ از تنوع رنگ و طرح بهره بگیرید یک کاتالوگ متنوع خیلی بیشتر از یک کاتالوگ تکراری می تواند با بیننده...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.