- ارسالیها
- 1,631
- پسندها
- 29,225
- امتیازها
- 64,873
- مدالها
- 35
- نویسنده موضوع
- #1
اینسامنیاک گیمز بهعنوان یکی از استودیوهای فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) پلی استیشن سونی، بارها به خاطر سرعت خود در ارائهی آثار باکیفیت مورد ستایش قرار گرفت. در عین حال گزارشهای مختلف گفتهاند که کرانچ (تحمیل فشار کاری شدید بر اعضای تیم) جایی در استودیو Insomniac Games ندارد. پس از آنجایی که بسیاری از بازیسازهای شرکتهای مختلف تحت فشارهای کاری وحشتناک دچار مشکلات فراوان شدهاند، شاید خیلیها کنجکاو باشند که چهطور اینسامنیاک گیمز هم با سرعت زیاد به تولید بازیهای AAA لایق تحسین میپردازد و هم کرانچ را به شکل جدی وارد استودیو نکرده است.
تد پرایس، مدیرعامل اینسامنیاک گیمز توضیح میدهد که صرفا اختصاص دادن بودجه به کاهش کرانچ در استودیو یا افزایش کارمندها قرار نیست فشار کاری را...
تد پرایس، مدیرعامل اینسامنیاک گیمز توضیح میدهد که صرفا اختصاص دادن بودجه به کاهش کرانچ در استودیو یا افزایش کارمندها قرار نیست فشار کاری را...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.