- ارسالیها
- 1,631
- پسندها
- 29,225
- امتیازها
- 64,873
- مدالها
- 35
- نویسنده موضوع
- #1
استودیوی بازیسازی Guerilla Games پست جدیدی در وبلاگ پلی استیشن منتشر کرده است و در آن اطلاعات جدیدی دربارهی جنبههای مختلف دنیای Horizon Forbidden West ارائه میکند؛ از طراحی جهان پرجزئیات بازی تا سیستم هوشمصنوعی واقعگرایانهی NPCها. انی کیتن، نویسندهی ارشد هوایزن فوربیدن وست ابتدا کمی دربارهی قبایل موجود در این بازی اکشن-نقشآفرینی صحبت کرد.
او میگوید گوریلا گیمز در همان مراحل اولیهی توسعهی هوایزن فوربیدن وست، تمرکز زیادی روی طراحی قبیلههایی داشت که الوی (Aloy)، پروتاگونیست مجموعه با آنها در طول داستان روبهرو میشود؛ اینکه روابط بین قبیلهها چگونه باشد و مثلا کدام قبیله با دیگری دشمن باشد یا این اجتماعات انسانی چگونه در داستان بازی تاثیر میگذارند و با جهان...
او میگوید گوریلا گیمز در همان مراحل اولیهی توسعهی هوایزن فوربیدن وست، تمرکز زیادی روی طراحی قبیلههایی داشت که الوی (Aloy)، پروتاگونیست مجموعه با آنها در طول داستان روبهرو میشود؛ اینکه روابط بین قبیلهها چگونه باشد و مثلا کدام قبیله با دیگری دشمن باشد یا این اجتماعات انسانی چگونه در داستان بازی تاثیر میگذارند و با جهان...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.