- ارسالیها
- 1,634
- پسندها
- 29,213
- امتیازها
- 64,873
- مدالها
- 35
- نویسنده موضوع
- #1
هیدکی کامیا در گفتوگوی اخیر خود با کانال یوتیوب Cutscenes، صادقانه درمورد چالشهایی که استودیو PlatinumGames در توسعه بازی Scalebound با آنها روبهرو شد، صحبت کرد و پذیرفت که اعضای تیم واقعا تجربهی کافی برای ساخت این محصول را نداشتند : «در محیطی کار میکردیم که به آن عادت نداشتیم. ما با با موتور گرافیکی Unreal بازی را توسعه میدادیم. همچنین دانش لازم برای ساخت بازی با ویژگیهای آنلاین را نداشتیم.
موانعی که باید پشت سر میگذاشتیم، بسیار بزرگ بودند. تجربهی کافی نداشتیم و نتوانستیم از مانع پیش روی خود عبور کنیم. نتیجه همان اتفاقی بود که در آخر رخ داد. از بازیکنانی که منتظر این بازی بودند و همچنین از مایکروسافت که بهعنوان یک شریک تجاری به ما اعتماد کرده بود، معذرت میخواهم. بهعنوان یک...
موانعی که باید پشت سر میگذاشتیم، بسیار بزرگ بودند. تجربهی کافی نداشتیم و نتوانستیم از مانع پیش روی خود عبور کنیم. نتیجه همان اتفاقی بود که در آخر رخ داد. از بازیکنانی که منتظر این بازی بودند و همچنین از مایکروسافت که بهعنوان یک شریک تجاری به ما اعتماد کرده بود، معذرت میخواهم. بهعنوان یک...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.