- ارسالیها
- 1,988
- پسندها
- 6,396
- امتیازها
- 28,973
- مدالها
- 15
- نویسنده موضوع
- #1
این امر از آنجا آغاز شد که علیاکبر رائفیپور از سازمان سراج وابسته به سپاه پاسداران انتقاد کرده بود که چرا هشتگی را که موسسه مصاف در توییتر ترند کرده است، به نام سازمان سراج فاکتور زدهاند. اما ماجرای هشتگهای سازمانی در توییتر چیست؟ آیا واقعا این ترندسازیها اثربخش هستند؟
برای پاسخ به این سوالات ابتدا لازم است، بدانیم یک هشتگ چگونه در توییتر ترند میشود. برای ترند شدن یک هشتگ، تعداد توییت و ریتوییت آن اهمیت دارد و هر قدر این تعداد بیشتر باشد، احتمالا ترند شدن هشتگ بالاتر است. بنابراین اگر کسی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.