«یلدا» یعنی یک دوستت دارم طولانی از لب‌هایی که یک سال سکوت کرده بودند.

۸ نکته کلیدی برای جذب مشتریان ثروتمند در یک بازار لاکچری

  • نویسنده موضوع Hanaaa
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 151
  • کاربران تگ شده هیچ

Hanaaa

کاربر نیمه فعال
سطح
13
 
ارسالی‌ها
530
پسندها
4,693
امتیازها
22,273
مدال‌ها
16
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • #1
با پیروی از نکات زیر می‌توانید تصویر برند منحصر به فردی را ایجاد کنید که باعث شود مشتریان ثروتمند بخواهند محصولات و خدمات‌تان را دنبال کنند.

با این‌که شاید به نظر می‌رسد ورود به یک بازار لاکچری دشوار باشد، این بازارها فرصت‌های بسیار خوبی را برای کسب حاشیه‌ی سود بالا در محصولات یا خدمات‌تان ایجاد می‌کنند. وقتی محصولات و خدمات لوکس می‌فروشید، می‌توانید سود بیش‌تری در هر فروش به دست بیاورید.

لازم است به این حقیقت توجه کنید که بازارهای لوکس حتی در دوران رکود نیز می‌توانند سودآور باشند. در دوران رکود بزرگ، بسیاری از برندهای لوکس، نظیر هرمس و لویی ویتون، شاهد افزایش قابل ملاحظه ارزش برندشان بودند، در حالی که کسب و کار سایر فروشگاه‌ها راکد شده بود.

با این حال، استراتژی‌های...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها] Negar-

Hanaaa

کاربر نیمه فعال
سطح
13
 
ارسالی‌ها
530
پسندها
4,693
امتیازها
22,273
مدال‌ها
16
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • #2

نحوه‌ی بازاریابی برای مشتریان ثروتمند​

۱. عدم رقابت سر قیمت​

بیش‌تر مشتریانی که محصولات لوکس خریداری می‌کنند نیز هم‌چنان به قیمت اهمیت می‌دهند، ولی قیمت مسئله‌ی اصلی‌شان نیست. آن‌ها اگر احساس کنند، یک محصول ارزش بالایی دارد، حاضر هستند پول بیش‌تری بابت آن پرداخت کنند. اگر بر نشان دادن ارزش محصول‌تان تمرکز کنید – نه رقابت برای قیمت – مشتریان بیش‌تری به سمت خود جذب خواهید کرد.

یکی دیگر از مشکلات پایین آوردن قیمت این است که می‌تواند نتیجه‌ عکس داشته باشد و باعث شود مصرف‌کنندگان فکر کنند محصول‌تان فاقد کیفیت مورد نظرشان است. اگر قیمت محصول لوکس‌تان پایین‌تر از قیمت رقبا باشد، مصرف‌کنندگان شاید فکر کنند محصول شما دارای مشکل است.

به طور معمول آدم‌ها...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها] Negar-

Hanaaa

کاربر نیمه فعال
سطح
13
 
ارسالی‌ها
530
پسندها
4,693
امتیازها
22,273
مدال‌ها
16
سن
17
  • نویسنده موضوع
  • #3

۵. ایجاد انحصاراتی برای مشتریان وفادار​

یکی از راه‌های مهم برای جذب و نگهداری مشتریان ثروتمند این است که با آن‌ها به گونه‌ای برخورد کنید که گویی جزء دارایی‌های ارزشمند برندتان هستند. از جمله روش‌های انجام این کار عبارت هستند از ایجاد مشتریان وفادار از طریق قرار دادن نام آن‌ها در فهرست افرادی که برای نخستین بار می‌توانند محصولات جدیدتان را مشاهده کنند، ایجاد نخستین دسترسی‌ها به حراج‌ها و سایر رویدادها، و ارائه‌ی پاداش بابت پولی که آن‌ها برای خرید محصولات یا خدمات‌تان خرج می‌کنند. وقتی مشتریان احساس می‌کنند برای یک کسب و کار ارزشمند هستند، بیش‌تر از گذشته تمایل خواهند داشت از آن‌جا خرید کنند.

ایجاد شرایط انحصاری نظیر دسترسی زودهنگام به حراجی‌ها یا ارائه‌ی پاداش بابت...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها] Negar-

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا