- ارسالیها
- 1,989
- پسندها
- 5,078
- امتیازها
- 28,973
- مدالها
- 24
- نویسنده موضوع
- #1
فیس بوک دسترسی به قابلیت ویدیوی کوتاه ریلز (Reels) را در اقدامی برای توسعه این فرمت محتوایی محبوب، به بیش از ۱۵۰ کشور گسترش داد.
به گزارش ثریا غول شبکه اجتماعی مِتا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) که اخیرا یک سوم از ارزش بازار خود را پس از انتشار گزارش درآمد سه ماهه چهارم مایوس کننده از دست داد، ریلز را به عنوان یک اولویت کلیدی بارز کرده است.
شرکت مِتا قابلیت ریلز در اینستاگرام را در سال ۲۰۲۰ و در فیس بوک در سال ۲۰۲۱ به عنوان پاسخی به اپلیکیشن ویدیوی کوتاه محبوب تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است، راه اندازی کرد.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت مِتا در یک پست فیس بوکی اعلام...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.