- ارسالیها
- 2,159
- پسندها
- 11,826
- امتیازها
- 38,673
- مدالها
- 23
- نویسنده موضوع
- مدیر
- #1
نبود زیرساختهای لازم موجب عدم برندسازی ایران در صنعت گردشگری میشود
یک پژوهشگر حوزه گردشگری با اشاره به اینکه که ضعف زیرساختها از عوامل مهم عدم توسعه صنعت گردشگری و برندسازی در مقاصد گردشگری ایران است، گفت: متأسفانه در اغلب مقاصد گردشگری ایران با کمبود شدید زیرساختهای لازم مواجه هستیم.
دکتر شهریار شفیعی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ضمن احصاء مهمترین علل و عوامل عدم توسعه صنعت گردشگری در ایران، در خصوص مفهوم بازاریابی و برندسازی گردشگری توضیحاتی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.