- نویسنده موضوع
- #1
این قرن 21 است ، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن ، مادی و مصرف است. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین جامعه ای نظر گرفته شده است ، از آنجایی که قیمت محصولات این برندها در کاتالوگ هایشان فوق العاده گران است کسیکه یکی از لوازمش از چنین برند هایی باشد ثروتمند محسوب میشود.
در ایران با توجه به حجم گسترده قاچاق همیشه مسئله اصل و یا تقلبی بودن اجناس وجود داشته است. این اتفاق به خصوص در مورد برندهای محبوب ایرانیان بسیار شایع است و با توجه به تلاش خستگی ناپذیر دوستان آسیایی و البته داخلی، تشخیص تفاوت بین اصل و تقلبی تقریبا غیرممکن شده است. البته به خاطر عدم وجود نمایندگی...
در ایران با توجه به حجم گسترده قاچاق همیشه مسئله اصل و یا تقلبی بودن اجناس وجود داشته است. این اتفاق به خصوص در مورد برندهای محبوب ایرانیان بسیار شایع است و با توجه به تلاش خستگی ناپذیر دوستان آسیایی و البته داخلی، تشخیص تفاوت بین اصل و تقلبی تقریبا غیرممکن شده است. البته به خاطر عدم وجود نمایندگی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.