- ارسالیها
- 580
- پسندها
- 1,753
- امتیازها
- 10,973
- مدالها
- 12
- نویسنده موضوع
- #1
یادداشت| نگاهی به مقدمات جهاد تبیین؛ "وقتی صدا به صدا نمیرسد!"
"برای تحقق جهاد تبیین در درجه اول میبایست به اعتبار و ارزش مخاطب باور داشت این از اولیات نگاه مخاطبمحور در بازاریابی سیاسی است که بدون آن نمیتوان قدم از قدم برداشت و ثانیا باید آستین همت بالا زد."
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، مصطفی آقاجانی پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی به بررسی مقدمات جهاد تبیین گروهها و جریانها از منظر بازاریابی سیاسی پرداخت.
متن یادداشت به شرح زیر است:
«جهاد تبیین» موضوعی است که ماههای اخیر در بیانات حضرت آیتالله خامنهای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کردهاند و از «جهاد تبیین» به...
"برای تحقق جهاد تبیین در درجه اول میبایست به اعتبار و ارزش مخاطب باور داشت این از اولیات نگاه مخاطبمحور در بازاریابی سیاسی است که بدون آن نمیتوان قدم از قدم برداشت و ثانیا باید آستین همت بالا زد."
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، مصطفی آقاجانی پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی به بررسی مقدمات جهاد تبیین گروهها و جریانها از منظر بازاریابی سیاسی پرداخت.
متن یادداشت به شرح زیر است:
«جهاد تبیین» موضوعی است که ماههای اخیر در بیانات حضرت آیتالله خامنهای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کردهاند و از «جهاد تبیین» به...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.