- نویسنده موضوع
- #1
1. وظایفی را که بیشترین تاثیر را دارند در اولویت بگذارید
سعی کنید در هر چیزی نوآوری داشته باشید. مثلاً وظایفی که در لیست کارهای روزانه شما قرار گرفته است را نگاه کنید که بعضی از آن ها تاثیر بسیار زیادی در رسیدن به هدفتان دارند و سپس آن ها را در اولویت لیست قرار دهید.سپس به انتهای لیست نگاه کنید و چیزهایی که خیلی موثر نیستند را حذف کنید یا آنها را به بعد موکول کنید. همین باعث می شود که همیشه عواملی با بیشترین تاثیرگذاری را شناسایی کنید.
2. ذهن خود را برای تمرکز...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.