نگهداری از خرگوش لوپ

امینِ مدالخور

مدیر ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
تاریخ ثبت‌نام
6/1/22
ارسالی‌ها
11,887
پسندها
44,176
امتیازها
96,903
مدال‌ها
144
سطح
39
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #1
مراقبت از خرگوش خانگی شامل تضمین رژیم غذایی مناسب و کامل، تمیز کردن محل زندگی خرگوش و پیراش او است تا حیوان تمیز و سالم باقی بماند. در این مقاله به چگونگی مراقبت از یکی از محبوب‌ترین گونه‌های خرگوش، یعنی خرگوش لوپ می‌پردازیم.
یک نگاه به چشم‌های قهوه‌ای خرگوش و حالت خزدار شایان ستایش در چهره‌اش، با بینی در حالت بو کشیدن کوچکش، می‌تواند حتی قلب یک فرد سنگدل را نرم کند. به این صورت است که بسیاری از مردم خرگوش را به عنوان حیوان خانگی انتخاب می کنند. اما اگر شما فکر می کنید که خرگوش ها از نظر مراقبت، در مقایسه با گربه‌ها و سگ ها، حیوانات ساده‌تری هستند، باید تجدید نظر کنید!
 

امینِ مدالخور

مدیر ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
تاریخ ثبت‌نام
6/1/22
ارسالی‌ها
11,887
پسندها
44,176
امتیازها
96,903
مدال‌ها
144
سطح
39
 
  • نویسنده موضوع
  • مدیرکل
  • #2
خرگوش‌ها حداقل 10-5 سال زندگی می‌کنند و نیاز به تیمار کردن، تغذیه و ورزش دارند. انتخاب یک نژاد خرگوش کوچک به این معنی نیست که خرگوش نیاز به نگهداری کمتری دارد. علاوه بر این، خرگوش ها معمولا خیلی ترسو و خجالتی هستند و بنابراین نسبت به حضور حیوانات خانگی مانند سگ ها یا گربه ها بسیار حساس هستند.
یکی از نژادهای محبوب خرگوش که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شود، خرگوش لوپ است. اگر سرپرستی این خرگوش را به عهده گرفته‌اید یا تصمیم دارید در آینده از این نژاد مراقبت کنید، ادامه مقاله را برای آشنایی کامل با نژاد لوپ مطالعه کنید. این خرگوش‌ها عموما بسیار آسان‌گیر و دوست داشتنی هستند. برای یک بزرگسال که برای اولین بار صاحب خرگوش می‌شود، خرگوش‌های لوپ گزینه مناسبی هستند و به راحتی تربیت می‌شون و...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

موضوعات مشابه

کاربران بازدید کننده از موضوع (تعداد: 0)

کاربران در حال مشاهده موضوع (تعداد: 1, کاربر: 0, مهمان: 1)

عقب
بالا