- تاریخ ثبتنام
- 14/1/19
- ارسالیها
- 5,101
- پسندها
- 25,188
- امتیازها
- 67,173
- مدالها
- 51
سطح
33
- نویسنده موضوع
- #1
قانون عدم تبعیض
یکی از اولین حقوق مسافر در پروازهای داخلی، برخورداری از خدمات یکسان و برابر است. مسافرانی که بلیت هواپیما خریداری میکنند این حق را دارند که به صورت یکسان از خدمات و سرویس های ارایه شده توسط شرکت هواپیمایی بهرهمند شوند. هرگونه تبعیض بین مسافران ناقض قوانین و حقوق مسافر تلقی میشود.ممانعت از سفر
چنانچه مسافر بلیت هواپیما را خریداری کرده باشد و شرکت هواپیمایی به دلیل محدودیت های ایرلاین، مانع از سوار شدن مسافر شود، شرکت هواپیمایی موظف به استرداد وجه بلیت و همین طور ارایه یک بلیت رایگان به مسافر است. بر اساس حقوق مسافر در پروازهای داخلی، این بلیت میبایست از نظر مسیر و کلاس پروازی مشابه بلیت اصلی مسافر باشد. همچنین در صورتی که...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.