دکوراسیون داخللی:)))

  • نویسنده موضوع ISET1
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 365
  • کاربران تگ شده هیچ

ISET1

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
13/7/17
ارسالی‌ها
3,867
پسندها
14,690
امتیازها
61,873
مدال‌ها
19
سطح
24
 
  • نویسنده موضوع
  • #1
aadecor.jpg

طراحی دکوراسیون داخلی دارای نکات ظریفی است که ممکن است مورد توجه بسیاری از افراد قرار نگیرد. توجه به این نکات باعث می شود تا با داشتن حداقل امکانات، زیباترین و جذاب ترین دکوراسیون داخلی را بوجود آورید.
یکی از نکاتی که باید در دکوراسیون داخلی باید در نظر بگیرید این است که باید بین اسباب قدیمی و جدیدی که در اختیار دارید متعادل سازی انجام دهید. برای مثال استفاده از یک ساعت قدیمی برای مکانی که دارای دکوراسیون داخلی سبک مدرن می باشد چشمگیر می باشد و در صورتی که علاقه به سبک سنتی دارید می توانید اسباب عتیقه را با لوازم مدرنی که در اختیار دارید ترکیب کنید.
یکی دیگر از اصولی که باید در مورد دکوراسیون داخلی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر

Dani_pat

کاربر حرفه‌ای
کاربر حرفه‌ای
تاریخ ثبت‌نام
7/5/18
ارسالی‌ها
1,749
پسندها
37,546
امتیازها
77,373
مدال‌ها
22
سطح
33
 
  • #2
معماری داخلی، طراحی فضایی است که توسط مرزهای ساختمانی ساخته شده. همچنین می‌تواند طراحی نخستین نقشه برای استفاده، طراحی تجدی برای تغییر دادن طرح، یا تجدید نظر کردن در مورد طرح و استفاده‌های مطابق نیاز نیز باشد.[۲] اخیراً معماری داخلی جزئی ازمعماری پایدار نیز محسوب می‌شود که در واقع بخشی از آن نیز به نگهداری منابع و بازیافت برای طراحی کاربردی، می‌پردازد. به‌طور کلی این موضوع به طراحی محیط و فرم بر می‌گردد و معماری داخلی در واقع فرایندی است که در آن قسمت داخلی ساختمان‌ها با توجه به همهٔ جنبه‌های انسانی و استفاده از فضاها، طراحی می‌شود و در واقع طراحی داخلی ساختمان با توجه به قید شرط‌های معمار ی است.[۳] معماری داخلی تا حدودی به موارد زیر بر می‌گردد:

هنر و علم طراحی بناکردن قسمت داخلی...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Dani_pat

Narges_D

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ ثبت‌نام
25/6/18
ارسالی‌ها
1,259
پسندها
20,502
امتیازها
48,373
مدال‌ها
23
سطح
28
 
  • #3
: )
سبک معماری داخلی Victorian به قرن نوزده انگلیس بر می گرده – زمان سلطنت ملکه ویکتوریا. آن زمان اهمیت زیادی به دکوراسیون و کلاً تزئینات داده می شد. این سبک در واقع با نظم و ترکیب و سبک آرایش مبلمان آن شناخته می شه و اشیا بکار گرفته شده در آن منعکس کننده سلیقه و علایق صاحب آن هست مثل یک گلدان عتیقه که در واقع نشان دهنده علاقه صاحب آن به فرهنگ و آداب و رسوم پیشینیان محسوب می شه. خیلی از خانه های سبک ویکتورین فضایی رسمی و البته سرگرم کننده در جلوی خانه دارند مثل یک اتاق ناهارخور رسمی . کاربرد مبلمان و صندلی چوبی تراش خورده با اندازه ای مناسب نشان دادن اوج طراحی ست . رنگ و لطافت در این سبک بیشتر از سبک های سنتی به چشم می خوره بهمین علت انجام تزئینات با توری، پارچه دوزی و پارچه های گل دار...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.
 
امضا : Narges_D
عقب
بالا