- نویسنده موضوع
- #1
اپل استراتژی تبلیغات تلویزیونی خود را تغییر داد
فضای مجازی
برای برنامه ریزی عرضه آیفون ۱۴ که به زودی انجام خواهد شد، اپل تمرکز تبلیغات تلویزیونی خود را روی این محصول معطوف میکند.
واحد خدمات اپل، دومین بخش تجاری بزرگ این شرکت پس از آیفون است. این واحد سالانه نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار درآمد دارد. یکی از اقداماتی که در دوران تیم کوک کمتر اعلام شده، اما درخشان بوده، استفاده از تعداد زیاد آیفونهای فعال در سراسر جهان و فروش اشتراکهای تکراری ماهانه برای کاربرانشان است که ۱۲ بار در سال برای این شرکت درآمد کسب میکند.
خدمات شرکت اپل (Apple Services) شامل Apple Music، Apple News+، Apple TV+، Fitness+، iCloud و Apple Arcade است. اشتراک این خدمات به صورت ماهانه دریافت میشود. البته همه خدمات...
فضای مجازی
برای برنامه ریزی عرضه آیفون ۱۴ که به زودی انجام خواهد شد، اپل تمرکز تبلیغات تلویزیونی خود را روی این محصول معطوف میکند.
واحد خدمات اپل، دومین بخش تجاری بزرگ این شرکت پس از آیفون است. این واحد سالانه نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار درآمد دارد. یکی از اقداماتی که در دوران تیم کوک کمتر اعلام شده، اما درخشان بوده، استفاده از تعداد زیاد آیفونهای فعال در سراسر جهان و فروش اشتراکهای تکراری ماهانه برای کاربرانشان است که ۱۲ بار در سال برای این شرکت درآمد کسب میکند.
خدمات شرکت اپل (Apple Services) شامل Apple Music، Apple News+، Apple TV+، Fitness+، iCloud و Apple Arcade است. اشتراک این خدمات به صورت ماهانه دریافت میشود. البته همه خدمات...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.