- ارسالیها
- 13,831
- پسندها
- 49,528
- امتیازها
- 96,908
- مدالها
- 161
- نویسنده موضوع
- مدیر
- #1
سرویس ویدئوی کوتاه تیک تاک، هدف درآمد تبلیغاتی سال ۲۰۲۲ را حدود دو میلیون دلار کاهش داده که پیامد رکود جهانی دامنگیر شرکتهای فناوری بزرگ را نشان می دهد.
به گزارش ایسنا، بلومبرگ به نقل از یک منبع آگاه نوشت: شو زی چو، مدیرعامل تیک تاک در دیدار با شماری از کارمندان این اپلیکیشن چینی، پیش بینی خود از درآمد تبلیغات سال ۲۰۲۲ را از ۱۲ میلیارد دلار برآورد قبلی، به ۱۰ میلیارد دلار کاهش داده است. این بازبینی شامل بخشهای کسب و کار کوچکتر مانند تجارت الکترونیکی نیست.
بازبینی هدف درآمد تبلیغاتی، منعکس کننده کاهش جهانی هزینه بازاریابی به دلیل محدود شدن بودجه شرکتها و مصرف کنندگان و آمادگی در برابر رکود...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.