- ارسالیها
- 13,086
- پسندها
- 33,519
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 69
- سن
- 17
- نویسنده موضوع
- مدیرکل
- #1
بازیکنان PC نگران این هستند که برخی از ویژگیهای Ray Tracing و DLSS بازی Starfield ممکن است به خاطر همکاری Bethesda با AMD غایب باشند. تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان Starfield، در ویدیوی معرفی این شراکت گفت:
ما برای Creation Engine 2 ناوریهای کاملا جدیدی را ساختهایم و با AMD همکاری کردهایم تا مطمئن شویم که همه چیز به نحو احسن اجرا میشود. مهندسهای AMD در کد بیس ما روی تصاویر FSR2 و Upscaling کار میکنند و نتایج آن خارقالعاده هستند. شما قطعا مزایای این همکاری را روی PC و حتی ایکس باکس خود مشاهده خواهید کرد. ما به شدت هیجانزده هستیم و نمیتوانیم برای اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر صبر کنیم.
FSR2 یا به صورت دقیقتر AMD Fidelity FX Super Resolution 2 یک فناوری Open Source...
ما برای Creation Engine 2 ناوریهای کاملا جدیدی را ساختهایم و با AMD همکاری کردهایم تا مطمئن شویم که همه چیز به نحو احسن اجرا میشود. مهندسهای AMD در کد بیس ما روی تصاویر FSR2 و Upscaling کار میکنند و نتایج آن خارقالعاده هستند. شما قطعا مزایای این همکاری را روی PC و حتی ایکس باکس خود مشاهده خواهید کرد. ما به شدت هیجانزده هستیم و نمیتوانیم برای اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر صبر کنیم.
FSR2 یا به صورت دقیقتر AMD Fidelity FX Super Resolution 2 یک فناوری Open Source...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.