- ارسالیها
- 13,185
- پسندها
- 33,776
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 70
- نویسنده موضوع
- مدیرکل
- #1
استفاده از وقفه های مختلف در نرم افزار Microsoft Word، می توانید اسناد خود را بهتر سازماندهی کنید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از بخش بندی کردن صفحه است. برای این کار می توانید به منوی breaks در منوی Page Layout بروید و بخش بندی مورد نظرتان را انتخاب کنید. Microsoft Office صفحات را مانند من و شما نمی بیند. این نرم افزار فقط بخش ها را می بینند. اگر سند خود را بخش بندی کنید، می توانید هر بخش را به طور مستقل فرمت کنید و کنترل بیشتری در ویرایش داشته باشید!
منبع: سریر اسان
منبع: سریر اسان