- ارسالیها
- 12,999
- پسندها
- 33,504
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 69
- سن
- 17
- نویسنده موضوع
- مدیرکل
- #1
رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت (Microsoft)، یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer)، در مورد برنامههای احتمالی این شرکت برای رویدادهای آینده میگوید.
تبلیغات
مایکروسافت سال ۲۰۲۳ را با برنامه Developer Direct و سپس چندین نمایش IDXbox آغاز کرد. سپس آنها در ماه ژوئن (خرداد ماه) یک شوکیس بزرگ را برای ایکس باکس تدارک دیدند که به دنبال آن، رویداد اختصاصی Starfield برگزار شد.
اکنون نیز آنها بزرگترین غرفه خود را در مراسم گیمزکام (Gamescom) راهاندازی کردهاند و به نظر میرسد این چیزی است که باید به آن عادت کنیم. فیل اسپنسر در گفتگو با IGN میگوید که مایکروسافت استراتژی نمایش خود را دوباره ارزیابی کرده چرا که آنها در حال حاضر بازیهای زیادی دارند:
آنچه میتوانم بگویم این است که ما روند...
تبلیغات
مایکروسافت سال ۲۰۲۳ را با برنامه Developer Direct و سپس چندین نمایش IDXbox آغاز کرد. سپس آنها در ماه ژوئن (خرداد ماه) یک شوکیس بزرگ را برای ایکس باکس تدارک دیدند که به دنبال آن، رویداد اختصاصی Starfield برگزار شد.
اکنون نیز آنها بزرگترین غرفه خود را در مراسم گیمزکام (Gamescom) راهاندازی کردهاند و به نظر میرسد این چیزی است که باید به آن عادت کنیم. فیل اسپنسر در گفتگو با IGN میگوید که مایکروسافت استراتژی نمایش خود را دوباره ارزیابی کرده چرا که آنها در حال حاضر بازیهای زیادی دارند:
آنچه میتوانم بگویم این است که ما روند...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.