- ارسالیها
- 13,086
- پسندها
- 33,519
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 69
- سن
- 17
- نویسنده موضوع
- مدیرکل
- #1
تحلیل فنی دیجیتال فاندری نشان میدهد که بازی Immortals of Aveum با هدف قرار دادن نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ارائهی ویژگیهای نسل بعدی موتور آنریل انجین ۵، رزولوشن را تا حد زیادی قربانی کرده است.
تبلیغات
بازی شوتر اول شخص تکنفره و جادو محور Immortals of Aveum که با همکاری شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی Ascendant ساخته شده است، مدتی پیش به صورت رسمی منتشر شد و نقدهای نهچندان مثبتی را از منتقدان دریافت کرد. حال به نظر میرسد که عملکرد فنی این بازی دست کم روی کنسولها نیز چندان قابل قبول و رضایتبخش نیست.
طبق تجزیه و تحلیل فنی دیجیتال فاندری (Digital Foundry) از بازی Immortals of Aveum، این اثر در تلاش برای هدف قرار دادن نرخ فریم ۶۰ روی کنسولها و همچنین استفاده...
تبلیغات
بازی شوتر اول شخص تکنفره و جادو محور Immortals of Aveum که با همکاری شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیوی Ascendant ساخته شده است، مدتی پیش به صورت رسمی منتشر شد و نقدهای نهچندان مثبتی را از منتقدان دریافت کرد. حال به نظر میرسد که عملکرد فنی این بازی دست کم روی کنسولها نیز چندان قابل قبول و رضایتبخش نیست.
طبق تجزیه و تحلیل فنی دیجیتال فاندری (Digital Foundry) از بازی Immortals of Aveum، این اثر در تلاش برای هدف قرار دادن نرخ فریم ۶۰ روی کنسولها و همچنین استفاده...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.