- ارسالیها
- 12,999
- پسندها
- 33,504
- امتیازها
- 96,874
- مدالها
- 69
- سن
- 17
- نویسنده موضوع
- مدیرکل
- #1
ظاهراً یکی از باگهای Starfield آنقدر سرگرمکننده بوده که مدیر استودیوی بتسدا (Bethesda) از توسعهدهندگان بازی خواسته آن را برطرف نکنند.
در مصاحبهای با GameIndustry.biz، از پیت هاینز (Pete Hines) در مورد مسائل فنیای سوال شد که عناوین بتسدا را در طول سالها و تا حدودی بدنام کردهاند. در پاسخ، او چنین میگوید: «البته اشکالاتی وجود دارد، اما آیا تجربۀ شما را از بین میبرند؟». در واقع، به نظر هاینز یک باگ موجود در بازی آنقدر سرگرمکننده بوده که ممکن است تجربه و لذت بازیکنان را افزایش دهد.
در نئون (Neon)، سیارهای کاملاً پوشیده از آب با شهری که در بالای آن قرار دارد، ما باگی داشتیم که به لطف آن، یک کوسه میتوانست سوار آسانسور شود. سپس درهای آسانسور به روی خیابان باز میشد و...
در مصاحبهای با GameIndustry.biz، از پیت هاینز (Pete Hines) در مورد مسائل فنیای سوال شد که عناوین بتسدا را در طول سالها و تا حدودی بدنام کردهاند. در پاسخ، او چنین میگوید: «البته اشکالاتی وجود دارد، اما آیا تجربۀ شما را از بین میبرند؟». در واقع، به نظر هاینز یک باگ موجود در بازی آنقدر سرگرمکننده بوده که ممکن است تجربه و لذت بازیکنان را افزایش دهد.
در نئون (Neon)، سیارهای کاملاً پوشیده از آب با شهری که در بالای آن قرار دارد، ما باگی داشتیم که به لطف آن، یک کوسه میتوانست سوار آسانسور شود. سپس درهای آسانسور به روی خیابان باز میشد و...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.