- ارسالیها
- 1,634
- پسندها
- 29,213
- امتیازها
- 64,873
- مدالها
- 35
- نویسنده موضوع
- #1
سم لیک، کارگردان هنری استودیوی رمدی، توسعهدهنده پروژههای بازسازی بازی Max Payne و Max Payne 2 در مصاحبه با وبسایت VGC درباره روند پیشرفت این پروژهها به بحث و گفتوگو نشست. لیک توضیح داده که معرفی اولیهی این بارسازیها نشان میدهد که اقدامات بزرگی در دست انجام است. لیک در پاسخ به سؤالی که درباره مقیاس این پروژه و میزان اهمیت آن برای رمدی پرسیده شده، پاسخ داده که قطعاً با ریمیک بزرگی مواجه خواهیم بود که مستلزم کار زیادی هستند.
«این کار بسیار مهمی است که به هیچ وجه تحت تأثیر قدیمی بودن این بازیها قرار نمیگیرد. فقط با فکر کردن به اینکه قرار است این بازیها را با استانداردهای مدرن همراه و در یک پروژه واحد تلفیق کنیم، میتوان دید که با پروژهی بسیار بسیار بزرگی مواجه هستیم».
[IMG...
«این کار بسیار مهمی است که به هیچ وجه تحت تأثیر قدیمی بودن این بازیها قرار نمیگیرد. فقط با فکر کردن به اینکه قرار است این بازیها را با استانداردهای مدرن همراه و در یک پروژه واحد تلفیق کنیم، میتوان دید که با پروژهی بسیار بسیار بزرگی مواجه هستیم».
[IMG...
لطفا برای مشاهده کامل مطالب در انجمن ثبت نام کنید.